Počet položek: 0 0,- CZK

Obchodní podmínky

Dodavatelem (prodávajícím) nábytku a bytových doplňků je obchodní společnost
     RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.
se sídlem : Cihelná 290, 696 42 Vracov    
identifikační číslo: 27700461
zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Brně,  oddíl  C, vložka 5303
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.rattan-prouti.cz

  1. Kupující
  2. Prodávající
  3. Úvodní ustanovení
  4. Kupní smlouva
  5. Dodací lhůty
  6. Ceny
  7. Doprava
  8. Platba
  9. Reklamace
  10. Záruční doba
  11. Ochrana osobních údajů
  12. Poučení k odstoupení od kupní smlouvy dle zákona 367/2000sb
  13. Údržba a čištění
  14. Závěrečná ustanovení

1. KUPUJÍCÍ

Kupujícím je osoba, která odešle správně vyplněnou objednávku prostřednictvím elektronického obchodu. Veškeré objednávky jsou v okamžiku odeslání považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s podmínkami prodeje, se způsobem a výší platby, dodací lhůtou, reklamačním řádem, s ustanovením o ochraně osobních údajů a poučením o odstoupení od kupní smlouvyObjednávku může zákazník stornovat do 4 hodin od objednání. Objednávat zboží můžete také písemnou formou na e-mail: eshop@rattan-prouti.cz nebo telefonicky na čísle +420 604 918 281.

Objednávkou učiněnou přes e-shop, e-mailem nebo telefoncky zákazník potvrzuje kupní smlouvu, na kterou se vážou tyto obchodní podmínky a občanský zákoník.

2. PRODÁVAJÍCÍ

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti RATTAN-PROUTÍ, s.r.o., se sídlem Cihelná 290, 69642 Vracov , IČ: 27700461, zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Brně oddíl  C , vložka 5303  (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.rattan-prouti.cz , a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

3. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

* Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.rattan-prouti.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
*  Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
* Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
* Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

4. KUPNÍ SMLOUVA

*  Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně DPH. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu a jsou platné v okamžiku učinění objednávky. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
* Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci  ČR.
* Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
*  Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "KOUPIT“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
*  Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
* Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
*  Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek) .

* Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Hovorné na kontaktní tel. číslo +420 604 918 281 je účtováno dle ceníku T-mobile Czech Republic a.s.

5. DODACÍ LHŮTY

Zboží skladem je zpravidla doručováno do 2-7 pracovních dnů od přijetí objednávky. Zboží z extérních skladů odesíláme do 14 dnů. Přesný den doručení avizujeme emailem změnou stavu objednávky: ODESLANÁ
* Vzhledem k tomu, že se jedná převážně o zboží zahraničního původu, může nastat situace, že některé produkty nebudou momentálně skladem a dodací lhůta se může protáhnout. V tomto případě Vás budeme o případné prodloužení dodací lhůty (myšleno nedoručení do čtrnácti dnů) informovat telefonicky nebo e-mailem .  Pokud zákazníkovi nevyhovuje delší dodací lhůta, může odstoupit od kupní smlouvy a tuto skutečnost sdělit prodávajícímu v okamžiku, kdy je  kontaktován z důvodu potvrzení závaznosti objednávky.Pokud,je některý druh zboží vyprodán a dodavateli nebyl potvrzen termín opětného dovozu, nemůže tudíž zákazníkovi sdělit přibližnou dodací lhůtu, vyhrazuje si prodávající právo , avšak se sdělením důvodu, objednávku zrušit.

UPOZORNĚNÍ: Skladová dostupnost je u produktů uvedena pouze orientační, vzhledem k tomu, že máme kamennou prodejnu, se může během dne stav změnit. O přesném naskladnění daného zboží informujeme po přijetí objednávky.DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.           
** Kupující je vždy seznámen se stavem  objednávky a to e-mailem, který uvedl v objednávce.

1,Stav objednávky "PŘIJATÁ" - informace odeslána automatem, přijde obratem, je pouze zprávou,že byla objednávka úspěšně odeslána .

2,Stav objednávky "POTVRZENÁ" - tento stav je zasílán po zpracování objednávky, potvrzuje, že je zboží na místním či centrálním skladě a objednávka bude vyřízena v termínu 5-14 dnů, pokud není uvedeno jinak .

3,Stav objednávky  "ODESLÁNA" - informuje zákazníka o odeslání a pokud není uvedeno jinak, zásilku může zákazník očekávat do 24 -36 hodin .

6. CENY

* Kupní ceny uvedené na těchto stránkách jsou v měně CZK nebo v EUR dle aktuálního denního kurzu,  platné v den přijetí objednávky a při doručení přepravní společností. Ceny na prodejně se tedy můžou  lišit.  
* Prodávající si vyhrazuje právo na storno objednávky a to v případě, že je na první pohled znatelné, že se jedná o překlep údajů u zboží (např.uvedení špatné - neúměrné -míry, produktový cenový rozdíl a podobně)V případě přijaté objednávky s chybnými údaji je o skutečnosti zákazník  informován, smluvní vztah se tím ruší.
* V uváděných kupních cenách nejsou zahrnuty náklady na dopravné. Výše přepravného se automaticky zobrazuje v objednávce. Zákazník je tedy s celkovou částkou úhrady za zboží a přepravu informován ještě před odesláním objednávky.

7. DOPRAVA

.* Způsob doručení zboží, systému Z DOMU DO DOMU v čase 8-17 ho pracovního dne. Zajišťujeme přepravní společností:

DPD balíková přepravaProdukt DPD Private (CZ a SK):kdy max. hmotnost tuzemské zásilky a zásilky na Slovensko: 50 kg, max. délka (nejdelší strana): 175 cm, max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka): 300 cm

1 den před doručením pošle DPD zákazníkovi SMSkou a e-mailem přístupové údaje do DPD Kurýra. Dozví se také hodinový interval, ve kterém má kurýra očekávat.Pokud by kurýr z nějakého důvodu nestíhal časový interval, zákazníkovi včas zavolá.V případě, že se 2x nepodaří  balíček zákazníkovi předat (třeba prostě nebyl doma), tak mu zavoláme a domluvíme se na vhodném termínu doručení. Když se nám nepodaří balíček doručit ani napotřetí, vrátíme  ho zpátky.

Platba hotově nebo platební kartou- každý kurýr má v kapse platební terminál

Produkt DPD Pickup dříve Parcelshop( vyzvednutí na výdejním místě) je určeno pro drobné zboží do hmotnosti 20 kg. Pro veškeré zboží platí tyto povolené rozměry: max. povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250cm .NELZE DORUČIT NÁBYTEK A OBJEMNÉ DOPLŇKY. Více než 130 výdejních míst po celé České republice. Zákazníka vždy informujeme SMSkou i e-mailem o tom, že jsme si u prodejce vyzvedli balíček. Stejně tak jim dáme vědět, pokud balíček zanecháme ve jednom z výdejních míst Pickup. Pokud si zákazník balíček nevyzvedne do 4. kalendářního dne po doručení do výdejního místa, upozorníme ho e-mailem.

Každý balíček pro  zákazníky v bezpečí uchováme na výdejním místě až 7 kalendářních dní. Potom ho pošleme zpět.

Některá výdejní místa (Pickup) mají otevřeno i o víkendu.

PPL Soukromá adresa (pouze v rámci ČR)- přeprava zboží nepravidelných tvarů, kusových a vícekusových zásilek v rámci ČR s  doručením následující pracovní den. Max. rozměry zásilky: délka 300 cm, šířka 200 cm, výška 200 cm. Propracovaná komunikace s příjemcem prostřednictvím emailu a SMS včetně proaktivního kontaktování příjemců řidičem .Možnost přiobjednání doplňkových služeb: Dobírka, Výnos zásilky do patra,(informace naleznete zde)

Další informace k přepravě:
* V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

* Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat úhradu nákladů na přepravu a uskladnění.
* V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Doručení na SLOVENSKO:

UPOZORNĚNÍ: Týká se zboží jejichž max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka) nepřesáhne 300 cm nebo váhu 50 kg. Nábytek a objemné doplňky NELZE balíkovou službou DPD zasílat.


Cena dopravy:

1-30 kg 12 eur
31-50 kg 15 eur

Ceny v EUR jsou dle aktuálního denního kurzu.

8. PLATBA

* Způsob platby DOBÍRKOU-  V případě platby  na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. 

* Způsob platby PŘEVODEM NA ÚČETV případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě neuhrazení  zboží ve stanovené lhůtě, vzniká povinnost podle § 369 obchodního zákoníku zaplatit dodavateli smluvní pokutu 0,05% z částky k úhradě za každý den prodlení. V případě neuhrazení faktury ve stanovené lhůtě ani po III. Výzvě k zaplacení se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka bude podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. Zboží je až do úplného zaplacení majetkem firmy RATTAN-PROUTÍ, s.r.o.

PLATBY BANKOVNÍM PŘEVODEM LZE USKUTEČNIT V RÁMCI ČR a SLOVENSKA.

* Způsob platby  HOTOVĚ- V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.

 Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – faktura je přiložena v zásilce zboží nebo je zaslána kupujícímu prostřednictvím České pošty nebo v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího .

Storno poplatky, smluvní pokuta:

Kupní smlouvu lze měnit či stornovat pouze dohodou s prodejcem a to pouze v případě, nedošlo-li již k plnění smlouvy či odeslání zásilky. V opačném případě je kupující povinen uhradit veškeré náklady prodejce, které s vyřizováním jeho objednávky již vznikly (zejména telefonické hovory, objednané a posléze vrácené zboží dodavateli, poštovné, balné apod. a to nejpozději do 7 dnů od zaslání  platebních informací na email zákazníka. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě, se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka bude podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. V případě nevyzvednutí zásilky si prodejce sjednává právo na úhradu nákladů spojených se zásilkou a to :  zaplacení poštovného a balného zákazníkem (odběratelem). Tato úharada nákladů bude v případě včasného neuhrazení ,postoupena k vymáhání advokátní kanceláři.

 

9. REKLAMACE

* Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku)

*  Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

* Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Rattanový a proutěný nábytek a dekorace jsou vyráběny ručně z přírodních materiálů, tudíš se mohou skutečné rozměry a barevné provedení od vyobrazení na těchto stránkách drobně, nikoliv však podstatně, lišit. Stejně tak drobné prasklinky jsou přirozeným jevem, nejsou tedy vadami a nepovažují se za důvod k reklamaci.Jako vadu nelze reklamovat změny vzniklé neodborným zásahem či montáží, mechanickým poškozením,nevhodnou údržbou,uskladněním či důsledkem atmosférických a povětrnostních vlivů.Stejně tak nelze reklamovat vlastnosti, pro věc daného druhu obvyklé ( týkající se výrobků ze dřeva, výplety, spoje a zakončení rattanového a proutěného zboží).  Prodávající taktéž nepřebírá odpovědnost" za škody" vyplývající z provozu produktů-fukčních vlastností (opotřebení vzniklé užíváním) , stejně tak závad způsobených nešetrným zacházením nebo chybnou manipulací vůči ostatním věcem.

* Prodávající, ve chvíli, kdy předá řádně zabalenou zásilku přepravci, neodpovídá za škody vzniklé při přepravě. Kupující je povinen provést při převzetí od přepravní společnosti zevní kontrolu obalu. V případě poškození obalu přepravou, zboží nepřebírejte! Vyžádejte s doručovatelem sepsání reklamačního protokolu, nové zboží Vám bude obratem zasláno. Doporučujeme, byť by se Vám zdálo , že je obal nějak poškozen, tento stav vyfotit a zásilku před převzetím rozbalit. Pozdější reklamaci u přepravní společnosti nelze nárokovat neboť podpisem stvrzujete, že v čase doručení byla zásilka kompletní a bez známek poškození

Pokud zákazník zjistí při rozbalení, skryté poškození zásilky, je povinnen  bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, oznámit tuto skutečnost zasílateli, včetně fotodokumentace poškozené věci.

Pokud tak adresát neučiní ve stanovené lhůtě, může dojít ze strany přepravní společnosti k zamítnutí reklamace , ve smyslu úhrady škody vzniklé při přepravě.

10. ZÁRUČNÍ DOBA

* Ke každému dodanému zboží je vystavena faktura, která zároveň slouží jako záruční list. Na zboží se vztahuje s účinností zákona č. 136/2002Sb Občanského zákoníka záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím. V případě výměny celého či části zboží, na základě reklamace, začne běžet záruční doba v plné výši (24 měsíců) a to opět od převzetí zásilky.
* U vad reklamovaných v záruční době, které lze odstranit, má kupující právo, aby vada byla odstraněna bezplatně. U vad reklamovaných v záruční době, které nelze odstranit, a které brání užívání zboží, má kupující právo na výměnu zboží. Totéž právo má kupující, jde-li o vady odstranitelné avšak pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. stejná vada se vyskytuje i po předchozí opravě).
 

Kupující je povinnen oznámit oprávněnou reklamaci s přesným popisem závady dodavateli a to písemnou formou na e-mailovou adresu: rattanproutí@seznam.cz.
Následně zákazník doručí na vlastní náklady reklamovaný výrobek na adresu prodejce:

RATTAN-PROUTÍ, s.r.o., Cihelná 290, 696 42 Vracov

Zboží musí být v úplném stavu jako při doručení. Prodejce po posouzení reklamovaného zboží, max. do 5 dnů informuje zákazníka o postupu vyřízení reklamace. Následně zašle na své náklady zboží zákazníkovi.

U oprávněné reklamace má dle Občanského zákoníku § 598 kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

* Záruka se  nevztahuje na vady, způsobené běžným opotřebením při používání věci.

11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

* Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
*  Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
*  Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
*  Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích

* Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
* Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
*  Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
*  V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
      - požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
     - požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
*  Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
*  Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

12. POUČENÍ K ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DLE ZÁKONA  367/2000sb

Kupující má právo podle zákona 367/2000sb. na odstoupení od kupní smlouvy, uzavřené za pomoci dálkové komunikace, do 14 dnů od převzetí zboží.

*  Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 dnů. Zboží musí být prodávajícímu vráceno kompletní, pokud bylo dodáno včetně příslušenství, návodů, nepoškozené, neopotřebené, nesmí jevit známky používání a, je-li to možné, v původním  originálním obalu s dokladem o koupi:

  • po předchozím písemném vyrozumění na e-mailu: eshop@rattan-prouti.cz , pro rychlejší vyřízení  prosíme o uvedení čísla účtu kam Vám peníze za zboží budou zaslány, v případě , že zákazník vyžaduje zaslání peněz poštovní poukázkou, účtujeme si manipulační poplatek 45,-kč.
  • následném zaslání na adresu: RATTAN-PROUTÍ,s.r.o. ,Cihelná 290, 696 42 Vracov
  • ve lhůtě patnácti 5 dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží je kompletní, není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno
  • v případně nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží. Pokud kupující nesjedná nápravu a nedodá zboží v původním stavu, prodávající není povinen akceptovat odstoupení od Kupní smlouvy jako řádné a je oprávněn  zboží vrátit zpět na náklady kupujícího.
  • kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, nebude tedy dodáno v původním stavu a nebude možno jej vrátit do prodeje za plnohodnotnou cenu, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  • v případě řádného odstoupení od kupní smlouvy se prodávající zavazuje  vrátit kupní cenu (zboží+ náklady na dopravu ke kupujícímu, nikoliv náklady přepravného při vrácení zboží od kupujícímu k prodávajícímu) kupujícímu do 14 dnů od fyzického obdržení zboží .
  • zákazník nesmí zaslat zboží na dobírku! Vzhledem k tomu, že ji dodavatel nemůže takto zkontrolovat. Při zaslání zboží na dobírku necháme zboží vrátit zpět zákazníkovi, přičemž se doba dopravy započítává do 14 denní lhůty na vrácení.

13. ÚDRŽBA A ČIŠTĚNÍ

Rattanový nábytek loupaný/broušený je určen do interiéru, je mořen, následně lakován a tak je údržba velmi snadná. Ošetřujte pouze vlhkým hadříkem. Rattanové výplety např. sedáků ,opěrek sedacího nábytku, a také komod čištěte kartáčkem měkkých žíní a vysavačem.Na znečištěné látkové polstrování používejte mýdlový roztok nebo běžně dostupné prostředky v drogeriích určené na čištění čalouněných částí výroků ( řiďte se návodem na dávkování a použití) a to jemný nanášením savou houbou a následným osušením.
Sedací nábytek označený jako neloupaný/natur, je použitelný i pro exteriér, avšak nevystavujte jej větším povětrnostním vlivům, jakož to na přímý dešť. V zimních měsících je třeba uskladnění v suchém prostředí. Na běžnou údržbu postačí vlhčený hadr.Při častější nepřízni počasí, zejména v letních měsících se časem původní lak vyšisuje, a tak nábytek opatřete přelakováním bezbarvým lakem (běžně dostupným pro povrchovou úpravu dřeva), čím také viditelně oživíte vzhled nábytku.
K běžnému čištění proutěného nábytku Vám postačí vysavač či vlhký hadřík, pro důkladnější očištění od prachu možno (týká se přírodních -nemořených- prádelních košů,  opatřených vodě odolným lakem)  promýt proudem vody .Námi dodávaný proutěný nábytek a bytové doplňky mají povrchovou úpravu - bezbarvý lak.
Zásadně pro čištění , ať už rattanového či proutěného zboží, nepoužívejte chemikálie, přípravky obsahující líh, ředidla, rozpouštědla a jiné agresivní a písčité prostředky.

UPOZORNĚNÍ: Nosnost rattanového sedacího nábytku je 110kg, proutěného sedacího nábytku je 90kg. Všechny výrobky jsou určeny k užívání, pro které byly vyrobeny .Sedací nábytek je určen k sezení, nešlapejte na něj a nehoupejte se na židlích.Neztěžujte  propletené části jakéhokoliv nábytku.Také dbejte na šetrné zacházení s výrobkem v oblasti spojů jednotlivých dílů,a také na to, aby nedošlo při užívání a manipulaci s výrobkem k poškození okolních věcí.Nejlépe je opatřit spodní části textilní podložkou (týká se zejména proutěných a rattanových boxů, nábytku a bytových doplňků jako stojany na noviny, kytky a jiné košové zboží).
Důležitá je také opatrnost v oblasti omotů, kterými je opatřena většina výrobků z rattanu, proutí, vodního hyacintu, mořské trávy a jiných použitých přírodních materiálů.

POZNÁMKA: Nábytek, bytové doplňky a bambusové rolety -Jelikož se jedná o zboží z přírodních materiálů, ručně vyráběné, mohou se tedy rozměry uvedené na webu od skutečnosti lišit.( cca1-3cm). Mírné odchylky v provedení jsou přirozeným jevem Rozměry jednotlivého zboží jsou uvedeny vždy v nejdelší, nejhlubší a nejvyšší části zboží. Foto u zboží je ilustrativní, odstín její barvy se může individuálně lišit dle dodávky a také podle nastavení Vašeho monitoru. Pokud tedy vybíráte zboží ,které chcete umístit do konkrétního prostoru, informujte se o skutečných rozměrech či barvě vybraného výrobku nebo pro upřesnění využijte Formuláře u zboží. Rádi vám zboží přeměříme.
Budete-li postupovat při údržbě a úžívání dle výše uvedených rad, bude Vám nábytek i dekorace sloužit a zpříjemňovat bydlení po řadu let.

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

*  Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
*  Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
* Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
*  Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.